Techninis aptarnavimas

Techninis aptarnavimas

Derekis.lt parduodamoms visoms prekėms yra suteikiama gamintojo garantija, kurios terminai ir sąlygos yra nurodomi tų prekių aprašymuose arba kaip numato Europos Sąjungos teisės aktai.

Prekes, sveriančias iki 10kg, remontui reikia pristatyti į autorizuotus servizo centrus Pirkėjo sąskaita. Prekės, kurios sveria daugiau kaip 10kg ar yra įmontuotos, į nurodytą vietą atvyksta gamintojo įgaliotas serviso meistras. Serviso adresai nurodyti žemiau.

Garantinis aptarnavimas atliekamas įgaliotam serviso centrui pateikiant pirkimo dokumentą (sąskaitą faktūrą), šis dokumentas kartu yra ir garantinis talonas. Nemokamas garantinis aptarnavimas galioja tik tiems elektros prietaisams, kurie eksploatuojami vartotojo namų ūkyje, tenkinant vartotojo ir jo šeimos narių poreikius ir laikantis naudojimo instrukcijos nurodymų. Nemokamas garantinis aptarnavimas negalioja, jei buitinis elektros prietaisas buvo naudojamas profesionaliais tikslais - pvz. kavinėse, maitinimo įstaigose, skalbyklose ir t.t.

Garantinį aptarnavimą, kilusį dėl gamintojo kaltės, siekiama atlikti per kuo trumpesnį laiką, tačiau tai netrunka ilgiau nei:
- 14-21 dieną nuo prekės perdavimo į garantinį servisą;
- 45 dienas, jei garantiniam remontui atlikti būtina detalė turi būti pristatyta iš užsienio.

Pageidautina, kad prekė garantiniam aptarnavimui būtų pristatyta originalioje pakuotėje ir pilnos komplektacijos, t.y. kad būtų galima įjungti.

Freggia produktų gedimo ar kokybės nustatymo atveju kreipkitės:
 

UAB „Baltic Continent“

  • Tel. nr.: 8 700 555 95
  • El. p.: [email protected]
  • P. Lukšio g. 23, 09132, Vilnius
  • Darbo laikas: I-V: 9.00 -18.00

Atkreipiame dėmesį, kad:

  • visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į garantinį centrą ir iš jo, apmoka Pirkėjas;
  • suremontuotoms arba pakeistoms prekėms garantijos sąlygos galioja likusį garantijos laiką;
  • Garantinis aptarnavimas neapima tokių darbų kaip prietaiso reguliavimas, valymas ir kt., kurie aprašyti prietaiso naudojimosi instrukcijose, taip pat prietaiso instaliavimo, prietaiso išmontavimo remontui ir sumontavimo.


Garantinis aptarnavimas netaikomas buitinių elektros prietaisų defektams, atsiradusiems:

  • transportavimo metu;
  • neatsargaus ar neteisingo naudojimo metu;
  • dėl elektros srovės tiekimo tinklų sutrikimų;
  • dėl pašalinių objektų sukeltų trumpų sujungimų;
  • dėl netinkamos kokybės vandens naudojimo;
  • dėl tam neskirtų cheminių medžiagų naudojimo;
  • dalims, kurios normaliai susidėvi naudojantis prietaisu ir jų darbo trukmė priklauso nuo prietaiso eksploatavimo intensyvumo - dulkių maišeliams, filtrams, šepečiams, antgaliams, lemputėms, maitinimo, kaitinimo elementams, dalims iš stiklo, keramikos, tekstilės ir popieriaus;
  • plastmasinėms dalims, kurių padėtis keičiama rankomis;
  • apsaugos įrangai, sugedusiai dėl neteisingo pastatymo ir įrengimo, ne taip kaip nurodyta montavimo schemoje, jei prietaisą remontavo tam neįgaliotas asmuo.

Garantinis aptarnavimas neapima tokių darbų kaip prietaiso reguliavimas, valymas ir kt., kurie aprašyti prietaiso naudojimosi instrukcijose, taip pat prietaiso instaliavimo, prietaiso išmontavimo remontui ir sumontavimo. 

Ši svetainė naudoja slapukus

Mūsų tinklapis naudoja slapukus, tam, kad pagerintų jūsų, kaip vartotojo, patirtį, leisdamas "įsiminti" jus ir jūsų individualius nustatymus. Daugiau informacijos apie mūsų naudojamus slapukus rasite skiltyje "Privatumo politika". Jei pageidaujate nebematyti šios informacijos paspauskite "Sutinku".

Sutinku Eiti į "Privatumo politika"